Reklamation

Reklamation
Ved modtagelse af ordren skal varerne straks kontrolleres. Hvis indholdet er beskadiget, eller hvis du har en defekt vare, du mener er dækket af reklamationsretten, skal du kontakte os med det samme. Send din reklamation til os pr. mail, vedhæft en kopi af din faktura , billede dokumentation samt en udfyldt returblanket, dette sendes til kundeservice@byangele.dk

Det er meget vigtigt, at du grundigt beskriver, hvori reklamationen består, også selvom du har været i kontakt med By Angele enten via mail eller pr. telefon.
Hvis vi vurderer, at reklamationen er berettiget, vil fejlen blive udbedret, eller du vil få tilsendt en ny vare fragtfrit, såfremt du ikke ønsker en ny vare forbeholder vi os retten til at fratrække 49 kr. i returfragt.

Du skal ikke sende varen retur til By Angele uden du har hørt fra By Angele først. Du får tilsendt en speciel returlabel til tilbage sendelsen af den defekte vare når vi har vurderet denne ud fra din mail.

By Angele har en høj kvalitet på varerne. For os er det en faglig stolthed at kunne levere en høj kvalitet.
Desværre kan det ikke helt undgås, at der i enkelte tilfælde kan forekomme fejl på en vare.

By Angele modtager ikke reklamationer sendt pr. efterkrav eller anden form for "modtager betaler". 

Såfremt dit Tøj/smykke er reklamationsberettiget og vi ikke har mulighed for at give dig en identisk vare, tilbagebetaler vi dit tilgodehavende til det betalingskort, der blev brugt ved handlen. 

Dine smykker holder bedre jo mere du passer på dem. Opbevar ikke dine smykker i et smykkeskrin, hvor der er fare for at de rasler sammen og filtrer sig ind i hinanden. Belægningen på smykkerne påvirkes af parfume, vand, alkohol, sved, kosmetik m.m. Der kan ved påvirkning af disse faktorer komme en kemisk reaktion i metaller, som er med til at slide på belægningen. Vi anbefaler derfor, at du ikke har smykkerne på når du dyrker sport, sover eller bader. Slidtage anses derved ikke for en produktionsfejl. Når eller hvis du har brug for at rense dine smykker, brug da en blød klud og lunken vand, så holder de længere. Varer, der er beskadiget som følge af fejlagtig brug eller naturlig slitage, er ikke reklamationsberettigede.
Tag halskæder af når du sover. Vær opmærksom på at kæder ikke tåler at man trækker i dem og at selv mindre træk kan betyde at din kæde knækker. Kæder der knækker pga. træk er ikke dækket af reklamationsretten og at de knækker skyldes at kæden belastes mere end man kan forvente at en sølvkæde, da sølv er et forholdsvist blødt materiale.Vi gør opmærksom på at accessories, der er påsat tøjet så som perler, palietter, halskæder og smykkesten ikke er reklamationsberettiget.

Reklamationer sendes til:

kundeservice@byangele.dk

By Angele
Hammershusvej 4
4370 St. Merløse

Det er i vores interesse, at alle vores kunder får en god oplevelse, når de handler hos By Angele. Hvis du vil læse mere om dine rettigheder vedr. nethandel, kan du se mere på følgende sider.
Forbrugerstyrelse: www.fs.dk
Forbrugerinformation: www.fi.dk
Forbrugerrådet: www.fbr.dk
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Kundeservice på 25338854 eller byangele@outlook.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Forbrugerstyrelse: www.fs.dk
Forbrugerinformation: www.fi.dk
Forbrugerrådet: www.fbr.dk