HVORDAN OPRETTER JEG EN ORDRE:
Ordrer modtages kun på www.byangele.dk
1. Du lægger de ønskede varer lægges i kurven. Husk at vælge de rigtige størrelser, se evt. størrelsesguide. Du kan hele tiden følge, de varer har lagt i indkøbskurven, som ligger øverst i højre hjørne på siden. Når du trykker på indkøbskurven kan du fjerne en vare, ved at trykke fjern under antal og du kan gå tilbage på siden og tilføje varer til din indkøbskurv.
2. Gå derefter til kassen. Her udfylder du felterne og vælger din leveringsmetode. Du kan vælge at få din pakke til pakkeshop eller som hjemmelevering. Ved valg af pakkeshop indtastes dit postnummer, så du kan vælge en pakkeshop i dit område.(Der kan opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer).
By Angele har følgende fragtmetoder:
- GLS til pakkeshop
- GLS til privatadressen
- Postnord til pakkeshop
- Postnord til privatadressen
- GLS til Pakkeshop Sverige
- GLS Hjemmelevering til Sverige
- Postnord pakkeshop til Sverige
- Postnord Hjemmelevering - Sverige
3. Når du har udfyldt alle felterne og valgt betalingsmetode, skal du tryk godkend og betal.
4. Derefter gennemføres betalingen som sidste trin. Dine kortoplysninger overføres sikkert, via en krypteret SSL- By Angele anvender NETS, Clearhause samt Mobilpay webshoppen kan der betales med Dankort, Visakort, Visa Electron, Mastercard, Viabill, Forbrugsforeningskort samt Mobile Pay.
5. Når betalingen er gennemført, vil du modtage en ordrebekræftelse i din E-mail.
OBS: Vær opmærksom på at indtaste korrekt mailadresse samt at din ordrebekræftelsen kan lande i din spamindbakke.
BETALINGSMULIGHEDER:
Dine kortoplysninger overføres sikkert, via en krypteret SSL- By Angele anvender NETS, Clearhause samt Mobilpay webshoppen kan der betales med Dankort, Visakort, Visa Electron, Mastercard, Mobile Pay, Viabill samt Forbrugsforeningskort.
LEVERINGSTID:
By Angele pakker din ordre indenfor 1-2 hverdage, hvorefter pakken sendes med den leveringsmetode du har valgt.
Leveringstiden er normalt 2-4 hverdage, afhængig af dit valg af leveringsmetode.
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 25338854 eller mail kundeservice@byangele.dk, hvis du har en ordre som haster.
FORUDBESTILLING:
Det er ikke muligt at lave en ordre på en varer, der er på lager, på samme ordre som en
forudbestilling. Det vil sige, at forudbestilte varer skal laves på en ordre samt varer, som er på lager
og kan leveres med det samme, skal laves på en anden ordre for sig.
Hvis du har bestilt en eller flere andre varer sammen med din forudbestilte vare/varer, vil disse først
blive sendt, når den/de forudbestilte varer er på lager.
Hvis en vare står til forudbestilling betyder det, at varen ikke er på laget p.t., men at vi har bestilt
den hjem fra vores leverandør. Varen kan derfor først leveres, når vi har fået den hjem på lageret.
Vi vil altid skrive, hvornår varen forventes ankommet på lageret fx i uge 12
Pengene for din bestilling bliver ikke hævet, før varen/varerne afsendes. Hvis du anvender et
debitkort som betalingsmiddel, fx MasterCard, vil beløbet stå som reserveret på dit kort
HVORDAN ANVENDER JEG MIN RABATKODE:
Du indløser din rabatkode ved at gå til kassen og indtaste din rabatkode i feltet ved Indløs kupon/gavekort. Tryk derefter på Indløs kupon/gavekort og rabatten fratrækkes. Vær opmærksom på, at der kan være tilfælde fx ved rabatter m.m., hvor det ikke er muligt at anvende en rabatkode samtidig.
KAN JEG ÆNDRE ADRESSEOPLYSNINGER PÅ MIN ORDRE:
Dette er ikke muligt hvis ordren er kørt igennem.
ER DET MULIGT AT ANNULLERE EN ORDRE:
Det er kun muligt at annullere en ordre, såfremt denne ikke er ekspederet. Kontakt By Angele på mail: kundeservice@byangele.dk eller på telefon: +45 25338854 og husk at have ordrenummeret klar. Hvis ordren er ekspederet kan denne ikke annulleres, da den så er fremsendt.
FÅR JEG EN ORDREBEKRÆFTELSE:
Ja, så snart din ordre er gennemført, bliver der sendt en ordrebekræftelse til din E-mail, så derfor skal du sikre dig du har skrevet korrekte mail oplysninger i din bestilling. Såfremt du ikke kan finde din ordrebekræftelse i din indbakke, så kig under uønsket post, da denne kan ligge der.
FÅR JEG EN FAKTURA:
Ja, i det øjeblik din ordre bliver afsendt, får du tilsendt en faktura til din E-mail.
HVAD KOSTER FRAGTEN:
Fri fragt for bestillinger til Danmark med GLS Pakkeshop ved køb over 800,00 kr. Fri Fragt til Sverige ved bestillinger på 800,00 kr. eller derover
- GLS til pakkeshop 39,00 kr.
- GLS til privatadressen 59,00 kr.
- Postnord til pakkeshop 49,00 kr.
- Postnord til privatadressen 65,00 kr.
- GLS Pakkeshop til Sverige 55 DKK
- GLS hjemmelevering til Sverige 69 DKK
- Postnord pakkeshop til Sverige 79,95 DKK
- Postnord hjemmelevering Sverige 109.95 DKK
HVORDAN VED JEG MIN PAKKE ER ANKOMMET:
Du får en besked på SMS samt E-mail fra transportøren.
KAN JEG FÅ PENGENE TILBAGE, HVIS DEN VARE JEG HAR KØBT KOMMER PÅ UDSALG?
Nej, desværre ikke. Vi refunderer ikke differencen mellem normalprisen og tilbudsprisen.
HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE:
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, Du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, skal du uden unødig forsinkelse og senest indenfor 14 dage have sendt varen retur til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Det er muligt at anvende By Angele's returlabel, som er medsendt i din pakke. Du betaler selv for returporte og anvender du denne, fratrækkes der 49,00 kr. i dit returbeløb. Det er også muligt at oprette en retur pakkelabel på By Angele's side. Du finder den under "Informationer - Print returlabel". Du betaler selv for returporto, som koster 49,00 kr, som fratrækkes returbeløbet.
Send retur som pakke, der kan spores direkte til By Angele, Hammershusvej 4, 4370 St. Merløse.
By Angele tager ikke imod pakker der sendt med almindelig post og ej heller pakker der er sendt til en pakkeshop eller pakker sendt pr. efterkrav. Der er ikke mulighed for at aflevere returpakker personlige på adressen, disse skal sendes.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Returretten bortfalder hvis plombering på trusser, strømper og strømpebukser er brudt.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage og med hængemærker.
Hvis den originale emballage mangler eller hængemærker er fjernet, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Sender du varer retur til os der ligger i en æske, bedes varens oprindelige æske ligeledes være i original stand. Det vil sige, at æsken bedes tilbageleveres i samme stand som ved modtagelsen. Denne må eksempelvis ikke ødelægges, når denne åbnes (æskerne kan åbnes ved at fjerne evt. tape forsigtigt og derefter åbne denne ved den oprindelige åbning) må ej heller tapes til ved forsendelse, hvis du vil være sikker på at kunne får det fulde beløb refunderet. Overholdes dette ikke, fratrækkes beløbet for den værdiforringelse det har medført.
Såfremt returfristen på de 14 dage er overskredet - vil pakken kunne afhentes ved By Angele eller pakken kan sendes retur til kunden på kundens regning og ingen penge refunderet.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder)
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Har du i forbindelse med et køb accepteret at få en af varerne gratis, skal du også tilbagelevere den sammen med din ordre ellers vil du blive opkrævet for prisen af den pågældende gratis vare udsalgspris, da værdien af gaven betragtes som en generel rabat, fordelt på hele beløbet på købstidspunktet. Ved annullering eller returnering (helt/delvist) skal gaven sendes retur til os. Såfremt gaven ikke medsendes, vil der ske en modregning af gavens værdi i det tilgodehavende beløb, inden dette refunderes. Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten. Hvis du har opnået fri fragt og tilbageleverer en del af dit køb, så det samlede køb kommer under fri fragt beløbet, fratrækkes forsendelsesfragten for vores billigste leveringsform (39,00 kr.) dit returbeløb..
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Når vi har modtaget dine varer retur, tilbagebetaler vi hurtigst muligt det beløb, du har til gode hos os. Der kan gå mellem 5-10 hverdage før vi behandler din returnering Vi sender dig en bekræftelse per e-mail, så snart vi har gennemført tilbagebetalingen. Der kan derefter gå 2-30 dage, før pengene fremgår af din konto. Det kommer an på, hvilken aftale du har med din bank og kortudsteder.
Vi betaler beløbet tilbage til den samme konto, du brugte ved dit køb.
Bemærk: En returnering tager mellem 5-10 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med bekræftelse på retur- og refunderingsbekræftelse, når din returnering er afsluttet.
Hvis du har betalt for hele din ordre med et gavekort/gavekode, udsteder vi et nyt gavekort/gavekode til dig på restbeløbet, dog fratrukket returomkostninger, såfremt du har anvendt vores returlabel.
Hvis købet blev foretaget med en kombination af et gavekort og et andet betalingsmiddel, tilbagebetaler vi pengebetalingen først. Hvis der stadig er et beløb tilbage, vil du modtage et nyt gavekort, der dækker restbeløbet, fratrukket returomkostninger, såfremt du har anvendt vores returlabel.
Såfremt vi ved særlige lejligheder, såsom julehandel m.v. forlænger returretten/bytteretten ud over de almindelige 14. dage, vil returnerede varer refunderes som et tilgodebevis (såfremt de almindelige 14. dages returret er overskredet). Dog skal disse varer være mærket med en længere bytteret fra By Angele.
Såfremt du returnerer en del af din ordre, hvor du har betalt fragt, refunderes fragten for levering ikke
Ved ViaBill som betalingsvalg: Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betaling kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold
Afhenter du ikke din pakke inden for tiden eller nægter du modtagelse af pakken, vil vi modregne de reelle returneringsomkostninger vi bliver pålagt af fragtfirmaet.
Ved ViaBill som betalingsvalg: Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betaling kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold
Klarna faktura
Denne betalingsservice tilbydes i samarbejde med Klarna Bank AB. Betalingsfristen er 14 dage fra levering af varerne.
Klarna Invoice er kun tilgængelig, hvis der er en positiv kreditvurdering. Som en del af bestillingsprocessen og håndteringen af din ordre,
vi videresender derfor dine oplysninger til Klarna for adresse- og kreditverifikation. Vi kan kun tilbyde de betalingsmetoder, der er tilgængelige baseret på kredittjekket.
Generel information om Klarna og deres brugsbetingelser kan findes på klarna.com.
Når du vælger denne betalingsmetode, indgår du en direkte aftale med Klarna, som er underlagt KLRNAS VILKÅR OG BETINGELSER FOR KLARNA FAKTURA OG FORTROLIGHEDSPOLITIK.
Hvis du ikke accepterer Klarnas generelle vilkår og privatlivspolitik, skal du bruge en alternativ betalingsmetode.
HVOR LANG TID HAR JEG TIL AT RETURNERE EN ORDRE:
Du har altid 14 dages fuld returret fra den dag, din pakke er leveret.
Såfremt vi ved særlige lejligheder, såsom julehandel m.v. forlænger returretten ud over de almindelige 14. dage, vil returnerede varer refunderes som et tilgodebevis (såfremt de almindelige 14. dages returret er overskredet). Dog skal disse varer være mærket med en længere bytteret fra By Angele.
HVILKEN ADRESSE SKAL PAKKEN RETURNERES TIL:
Returadressen er:
By Angele, Hammershusvej 4, 4370 St. Merløse.
Mailadresse: kundeservice@byangele.dk telefon: +45 25338854
MÅ JEG PRØVE STRØMPERNE / Decoy Shapewear Body - Brief /Trusserne, FOR AT SE OM DE PASSER?
Nej, det må du desværre ikke. Da de produkter vi sælger er sarte produkter samt af hygiegnemæssige årsager, kan vi desværre ikke tage produkter retur, der har været åbnet. Årsagen til dette er, at værdiforringelsen ved brudt emballage er 100%, hvilket betyder at vi ikke kan gensælge produkterne. Dette er også en sikkerhed for dig som kunde, at de produkter du modtager er helt nye og ikke har været åbnet/prøvet af andre.
REKLAMATION:
Ved modtagelse af ordren skal varerne straks kontrolleres. Hvis indholdet er beskadiget, eller hvis du har en defekt vare, du mener er dækket af reklamationsretten, skal du kontakte os med det samme. Send din reklamation til os pr. mail, vedhæft en kopi af din faktura , billede dokumentation samt en udfyldt returblanket, dette sendes til kundeservice@byangele.dk
Det er meget vigtigt, at du grundigt beskriver, hvori reklamationen består, også selvom du har været i kontakt med By Angele enten via mail eller pr. telefon.
Hvis vi vurderer, at reklamationen er berettiget, vil fejlen blive udbedret, eller du vil få tilsendt en ny vare fragtfrit.
Du skal ikke sende varen retur til By Angele uden du har hørt fra By Angele først og varen kan ikke sendes retur med den returlabel der er vedlagt i pakken. Du får tilsendt en speciel returlabel til tilbage sendelsen af den defekte vare når vi har vurderet denne ud fra din mail.
HVAD HVIS JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE:
Modtager du forkerte varer, bedes du kontakte By Angele på telefon +45 25338854 eller på mail kundeservice@byangele.dk
Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigere behandling.
Vi vil derefter sende dig den rigtige vare samt en returlabel hurtigst muligt.
KAN JEG OMBYTTE MINE VARER:
Desværre kan vores system ikke håndtere ombytninger. Du skal derfor returnere din vare som beskrevet under returnering og foretage en ny bestilling af de ønskede varer.
HVAD BETYDER ONESIZE:
Ved vores onesize tøj, er de angivne størrelser vejledende. For at vurdere om du kan passe tøjet, anbefaler vi derfor altid, at du måler dig selv og sammenligner med de mål, der er angivet på den pågældende vare.
OM SMYKKERNE:
By Angele's smykker er består hovedsageligt af Crystal, Brass, Zinc, Stainless Steel, Plating, Zircon, synthetic leather, pearls and leather.
Der ud over har By Angele også smykker der er af Sterling Silver 925. Det vil fremgå tydeligt af varerne, at de er af Sterling Silver 925.
Smykkerne er nikkel- og blyfri, produkterne hos By Angele overholder EU love og regler herom.
Dine smykker holder bedre jo mere du passer på dem. Opbevar ikke dine smykker i et smykkeskrin,
hvor der er fare for at de rasler sammen og filtrer sig ind i hinanden. Belægningen på smykkerne
påvirkes af parfume, vand, alkohol, sved, kosmetik m.m. Der kan ved påvirkning af disse faktorer komme en kemisk reaktion i metaller, som er med til at slide på belægningen. Vi anbefaler derfor, at du ikke har smykkerne på når du dyrker sport, sover eller bader. Slidtage anses derved ikke for en produktionsfejl. Når eller hvis du har brug for at rense dine smykker, brug da en blød klud og lunken vand, så holder de længere.